Israel wil Italie laten leiden

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Aug 21 08:22:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze willen uitmaken wie er de baas is en uitmaken dat er van 2000 naar 18000 uitgebreid wordt.
Men moet de Hezbollah ontwapenen en uit het zuiden drijven. Ze krijgen al elk jaar voor 17 miljard aan wapens van de USA en nog eens een en ander aangelevert door de VN (ook wij dus).
Duitsland wil geen troepen leveren om bepaalde redenen maar daar mogen we het niet meer over hebben.
Ik ben er niet bij hoor maar als ik het op het nieuws zie zijn ze zeer laag bij de gronds. Zorgen dat onschuldige mensen niet weg kunnen en dat de bommen erop. Of het nu Libanezen of mensen in de Gaza zijn, zelfs vluchtelingen krijgen de Israelische bommen kado.

En de idioot Bush rakelt de boel op door partij te kiezen, hij heeft er belang bij schijnbaar. En wij lopen er wel achteraan hoor, wees maar niet bang.

Ger