D66 op 1 zetel !

Fri Aug 18 17:14:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Onlangs refereerde ik er al naar - want ik zag de bui al hangen - maar
twee weken later is het dan echt zover: er lijkt een nieuwe barriere
genomen. Een zeteltje is er nog over voor wat ooit D66 was.

Dat vreselijke gelul van Van der Laan deze week op de website van D66...
volkomen onsamenhangende flauwekul over *haar* Europa. Kandidaat-kamerle-
den van sociaal-liberale snit die in de media de idiootste dingen beweren.
Laat ze toch eindelijk eens hun bek houden of anders opdonderen naar hun
VVD. Waarom toch voortdurend al die wartaal ? Waarom zo destructief ?

Dit gaat richting nul (0) zetels !