Wat ik vinden kon Marc

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Aug 17 09:14:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind dat gezeur over wachtgelden voor politici tamelijk genant. Die lui
hebben meestal een normale loopbaan onderbroken, hebben een pensioenbreuk
van jewelste etc. Ik vind het dus populistisch gezeur, welhaast
anti-democratisch - kennelijk moeten we weer terug naar tijden van weleer
toen alleen lieden die er al warmpjes bijzaten volksvertegenwoordiger
konden worden.

Kom op, Baron Ger Arts, verzilver eindelijk eens je verorven aandelen, ga
wat vaker rondzwerven op je landgoed en wordt extremistisch politicus...

hv,u
------