Rampen geprivatiseerd?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Aug 17 15:54:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ja Wim, ik heb het niet gehad over een gordel of wat ook, maar over het
simpele feit dat je maar geen auto had moeten gaan rijden.
En ik heb het niet over mensen die risicobewust in uiterwaarden gaan wonen
maar mensen die wonen in een dorpsdeel waar een kanaal langs loopt met
dijken waar geen onderhoud is gepleegd. Dijken welke doorbreken dus,
overstromen is misschien nog wat anders. Ook die, maar wij ook, betalen al
voor het waterbeheer, goed betaalde waterbeheerders, dijkgraven, van alles
hebben we, tot het mis gaat?
Alles en iedereen is blijkbaar verantwoordelijk voor hetgeen hij of zij
doet, behalve als het overheid heet?
Zefs ik betaal daarvoor en wat er ook ooit gebeurt, zo hoog als ik woon hier
komt het water nooit. Jij wil dus zeggen dat ik eigenlijk geld moet
ontvangen, ik woon immers veilig.

Zal wel niet gebeuren hoor, je kent Zalm toch, de zaklamp.

Ger