Rampen geprivatiseerd?

Griendt, W.E. van de (BBT) w.e.vandegriendt at UTWENTE.NL
Thu Aug 17 12:11:03 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Voor zover ik weet ligt Katrina niet aan 'decentraliseren zonder
zorgen', want Washington (en meer specifiek het Corps of Engineers)
heeft namelijk de verantwoordelijkheid over de dijken. En Washington
(Pres. en congres) heeft geen budget willen vrijmaken voor het
verbeteren en verhogen van de dijken.
Dus het ligt hier eerder aan centraliseren dan decentralisering.

Groet,

Wim