De Geus niet op CDA-lijst

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Aug 10 09:05:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hoorde hem zojuist zeggen dat hij er nog niet over had nagedacht wat hij
zou gan doen.
Dat kan hij ook natuurlijk met 4 jaar een ruime wachtgeldvergoeding na de
mensen in de WW flink gekort te hebben. De tweede kamer is te min voor hem,
daar zijn (haha) geschiktere mensen voor, vind hij zelf. Dat spreekt
natuurlijk. Ik weet nog wel een baantje voor hem, bij de WSW in de gemeente
hier.

Ger