4000 bommen op Libanon: in één dag!

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Aug 6 08:11:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als we het nieuws mogen geloven.......
Eerst bruggen kapot gooien, eerste grenzen dichtgooien, er voor zorgen dat
er geen kip meer in of uit kan en dan ga je bombaderen. Onder het mom van de
hizbollah zit er ga je dan onschuldige mensen, waaronder vrouwen kinderen
vermoorden, doet het ergens aan denken.
En wat doet de veiligheidsraad, we wachten nog even tot de Israel voldoende
heeft kunnen moorden al worden er dan ook wat terroristen aangepakt. En onze
regering rent weer achter Bush aan namens ons allen.
Er moet dadelijk weer een troepenmacht komen om het zooitje uit elkaar te
houden, hoeveel en hoelang? Er zijn al vluchtelingen uit Libanon hier. Ik
gun ze dat hoor als die mensen daardoor die vieze oorlog kunnen ontlopen
maar de vraag blijft waarom wij en de rest van de wereld weer op moeten
komen voor de rotzooi die Israel veroorzaakt door het vieze spel.
Als de Hisbollah een raket zou laten vallen op een stad in Israel heet het
terrorisme, andersom heet het zelfverdediging. Er moet een veiligheidszone
komen in zuid-Libanon, waarom niet in noord-Israel of in beide gebieden?
Men bouwt muren om mensen heen en laat het hen maar uitzoeken. Natuurlijk
zitten er verzetstrijders tussen of noem ze maar terroristen voor wie dat
wil, maar is dat een legimentatie om onschuldige mensen en kinderen uit te
moorden. Anders kan ik het niet noemen.

Ger