Vrouwen zijn net mensen (was: iets misogyn)

Fri Aug 4 16:11:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL> over mijn onderstelde 'vrouwenhaat'
>Je noemde ook alleen de namen van de vrouwpersonen, niet het feit dat ze vrouw
>zijn.

 Da's dus geen discriminatie. Bij discriminatie pakt men iemand omdat deze
 tot een bepaalde groep zou behoren en de kenmerken van die groep zou hebben
 (hetgeen dus niet eens kan).

 Ik heb bij mijn weten alleen negatieve dingen over LvdL en AHA gezegd (en
 LvdL viel wel mee, eerlijk gezegd - dat was harde kritiek op haar functio-
 neren en onbuigzaamheid). AHA is een borderline-tiepje dus die telt niet
 mee, lijkt me. Over wie heb ik dan nog meer iets negatiefs gezegd ?

 Neen Kaj, het zou je sieren als je zou erkennen dat je er naast zat...