Vrouwen zijn net mensen (was: iets mysogeens)

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Fri Aug 4 15:55:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fluks,

> Dit soort dingen merk je niet voor het eerst in mijn richting op. En
> eerder vandaag dichtte je me een nazi-uniform toe (de JD'ers zagen
> eerder in mij een communist omdat ik tegen het sociaal-liberalisme en
> dat COC-gezeik van D66 ben).

Kijk aan, kijk aan... Had Wim Kan dus toch gelijk met zijn opmerking 'drie keer links is ook
rechts'? :P

> Waarom doe je dat toch ?

Omdat er een patroon zichtbaar is je posts hier. De afgelopen maanden heb je alle vrouwen in het
nieuws afgebrand.  Echt, het valt gewoon op, lees het zelf allemaal maar 's terug.

>  --> Ik heb het over sociaal-liberalen, niet over vrouwen.

Kennelijk is dat voor jou lood om oud ijzer :D

 >Hoe vaak heb ik het over vrouwen gehad op deze lijst dit jaar...?
 >Als men kijkt op *knip*
 >dan vindt men 30 hits waarvan ik geen enkele keer het onderwerp 'vrouw'
 >lanceerde.

Ja, doh. Je noemde ook alleen de namen van de vrouwpersonen, niet het feit dat ze vrouw zijn.