Vrouwen zijn net mensen (was: iets mysogeens)

Fri Aug 4 13:18:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder over sociaal-liberaal Ageeth Telleman,
>Paar uurtjes was D66 weer vrij en de eerste tegenslag is er al weer...

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>Tsa ach, het is een vrouw die zich kandideert, he, dus dan spring jij
>natuurlijk meteen weer in de gordijnen

 Dit soort dingen merk je niet voor het eerst in mijn richting op. En
 eerder vandaag dichtte je me een nazi-uniform toe (de JD'ers zagen
 eerder in mij een communist omdat ik tegen het sociaal-liberalisme en
 dat COC-gezeik van D66 ben).

 Waarom doe je dat toch ? Ik vind dit nogal raar. Het zegt alles over
 jou en niets over mij.

  --> Ik heb het over sociaal-liberalen, niet over vrouwen.

 Hoe vaak heb ik het over vrouwen gehad op deze lijst dit jaar...?
 Als men kijkt op,
     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&X=-&a=2006&b=2006&f=fluks&q=vrouw+OR+vrouwen
 dan vindt men 30 hits waarvan ik geen enkele keer het onderwerp 'vrouw'
 lanceerde.
 Nu jouw hits,
     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&X=-&a=2006&b=2006&f=leers&q=vrouw+OR+vrouwen
 dat zijn er dus 9 waarvan je 7 maal het onderwerp 'vrouw' lanceerde.

 Er is geen enkele aanleiding om mij zoiets raars als het discrimineren
 van vrouwen in de schoenen te schuiven, en toch doe je het meer dan eens.
 En om je alvast voor te wezen: ik discrimineer ook geen homo's.