Normen en waarden: Internet en TV..,

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Aug 3 07:32:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als dit correct en volledig geciteerd is, dan is Schuyer het inderdaad
niet eens met wat we vastgelegd hebben in het verkiezingsprogramma,
namelijk dat een school pas kinderen mag weigeren als ouders de
grondslag van de school niet willen respecteren. Dat is iets heel
anders dan niet 'dezelfde overtuiging' hebben. Ook dit hoornbeeck
college eist dit laatste expliciet van haar leerlingen (vooral ouders)
afgaande op die ongelooflijk fundamentalistische grondslagen van de
school die Marc hier postte.

Groeten,
Mark Giebels