Nederland moedigt Israel en Hezbollah aan nog even door te gaan

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Aug 3 07:03:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mwah, de laatste peilingen voorspellen dat het CDA inloopt op de PvdA.
Misschien krijgen we wel hetzelfde effect als in het Fortuyn-tijdperk: uit
angst voor onrust gaan mensen conservatief of christelijk stemmen. Ik heb
het vele mensen zien doen, vier jaar terug. En daarbij is en was de PvdA
geen alternatief (is immers pro Irak-interventie,
pro-Afganistan-interventie, en ondanks obligate kritiek ook
pro-Libanon-interventie).

Ik zou hier graag wat realistische inschattingen lezen. Het paradoxale
prevaleert toch vaak het deterministische. That's life...

hv,u
------