Normen en waarden: Internet en TV..,

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Wed Aug 2 13:07:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Maar waarom moeten wij daaraan meebetalen?

Wil jij ook meebetalen aan onderwijs dat bij de kinderen een stevige
basis legt voor agressief revolutionair denken. Je kan hierbij
bijvoorbeeld denken aan communistisch, fascistisch of fanatiek
christelijk en islamitisch onderwijs.

Hartelijke groet,

John Wijsmuller