Normen en waarden: Internet en TV..,

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue Aug 1 19:54:52 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja. Ik begreep dat de rechter het wel lullig vond, en dat het enkele feit dat
hij naar de televisie kijkt thuis geen reden kon zijn. De doorslag gaf echter
dat zijn zusje wel eens een broek draagt, en dat raakt de religieuze
identiteit, dus de vrijheid van onderwijs...

Maar let wel, dit slag is wel aan de regering, momenteel ;-)