Koerscrisis: D66 zoekt naar de nooduitgang

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Apr 29 14:03:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bron:   NRC Handelsblad
> Datum:  29 april 2006
>

> [Commentaar]
>
> (...)
>
> En de nieuwste D66-aanvoerder, Van der Laan, zendt zoveel wisselende
> signalen de wereld in omtrent haar bereidheid met dit kabinet verder
> te gaan, dat er veiligheidshalve wel van kan worden uitgegaan dat
> haar partij op zoek is naar de nooduitgang. Ook het CDA weet dit: er
> is niet voor niets nu al een permanente campagneleider aangesteld.
>
> (...)

> [...]

Die lopen idd al wat langer mee en zullen los of juist van(wege) de te
verwachten stuiptrekkingen zich al hebben voorbereid op wat
logischerwijze moest gaan volgen. Dat toeschrijven aan het gedrag van
D66-aanvoerder, Van der Laan lijkt me veel te ver gezocht.

Ik zie niet wat D66 anders te leren heeft van het CDA.

Henk Elegeert