Nova politiek

Sat Apr 29 12:09:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 29-apr-2006, at 10:46, Mark Giebels wrote:

> Voor iedereen die in deze vete geinteresseerd is en een week de tijd
> heeft doet een search naar Erik en Hein in het archief van deze lijst.

Het gaat hier om iemand die hoog van de toren blaast terwijl hij

* niet bij machte is gebleken een kleine stichting met zo'n 25
donateurs behoorlijk te besturen
* niet bij machte is gebleken deze stichting op een behoorlijke
manier op te heffen (de opheffingssoap van Van Meeeteren
duurde langer dan de stichting in kwestie heeft bestaan)
* niet bij machte is gebleken te erkennen dat hij de statuten van
de stichting heeft geschonden
* niet bij machte is gebleken te erkennen dat hij donateurs heeft
gekwetst
* niet bij machte is gebleken te erkennen dat hij personen
valselijk heeft beschuldigd
* niet bij machte is gebleken te erkennen dat hij over de opheffing
onwaarheden heeft verteld, zowel aan de donateurs als aan de
Kamer van Koophandel

Met een vete heeft dit niets te maken, al is het wel zo dat Van
Meeteren al tien jaar de persoonlijke aanval zoekt - u kunt dat
naslaan in de archieven van Google Groups.

Iemand die een stichting met zo'n 25 donateurs niet kon besturen;
statuten schond; bleef zitten nadat zijn termijn was verlopen; bleef
zitten nadat hij een onvoorstelbare puinhoop had gecreëerd, moet
niet zo'n grote mond hebben over anderen. Dat is mijn opvatting,
en als Giebels die op *inhoudeljike* gronden wil bestrijden zal ik
hem gaarne van repliek dienen.
Deze zaak in het persoonlijke vlak trekken dient geen enkele doel.

Erik vdMb