Nova politiek

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Apr 29 00:16:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin,

Ik blijf erbij: waarom zat jij er niet? Hein is kennelijk ook gevraagd, maar
met zijn verhaal in de Volkskrant vanochtend heeft hij wederom zijn hand
overspeeld. Timing is ook een vak en pragmatisme staat niet zonder meer
gelijk aan opportunisme.

Nu de media stof tot verlevendiging van hun steeds moeilijker verkoopbare
procucten zelf steeds moeilijker kunnen verantwoorden, zijn wij als D66 een
gemakkelijk product. Dus wil ik van een inconsistente Lousewies (die het met
bril wel weer goed deed in Nova) weten, wat wij het komend jaar gaan doen.
Het moge duidelijk zijn,dat dit kabninet nog valt voor de verkiezingen, maar
dan het liefst ook door ons. Helaas, de huidige zittende leden geven dat
signaal niet af.