Remsporen - en het moet leuk blijven!

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Fri Apr 28 15:38:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Henk, dan blijft alleen het advies van goed mikken over.
En vooraf even heel kort spoelen (nat maken), en eventueel nog wat nagieten
met een plantengietertje. Dat helpt wel, namelijk. Dan maar experimenteren!

Ja, en nu ik met pensioen ben - nou ja, nog anderhalf jaar prepensioen dan -
moest ik duidelijk minder gaan eten. Want anders neemt mijn gewicht teveel
toe. Gedoe op sportscholen spreekt mij absoluut niet aan, en fietsen doe ik
in de stad niet - ik woon in het centrum, tussen twee stations, en vier
tramlijnen vlakbij, en nog drie iets verder op, plus nog wat bussen. Als het
er niet afvliegt - of uitvliegt! - dan moet er maar minder in! En ben ik
vegatariër, en drink wel redelijk wat wijn. De liefde - en het reizen naar
haar toe - vraagt wel wat energie, maar of dat gelijk staat met een uur
sporten, ik denk het niet.

In elk geval voel ik mij niet geroepen nu als een hazewind me druk te gaan
maken met de partij. Ik zie wel - het moet ook een beetje leuk blijven!
En dat - leuk! - is ook wel een binding enerzijds, voor mij persoonlijk dan.
En anderzijds geloof ik dat veel meer D66-ers het graag een beetje leuk
willen houden. En dan doet het nu wel wat zeer. Maar ja, zo gaat dat wel
eens in het leven. Het is al een hele winst redelijk onbeschadigd deze
leeftijd bereikt te hebben.

Met groet,
/raimond de tempe