Remsporen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Apr 27 22:57:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, Raymond, je tast volledig mis. Mijn ervaring met remsporen betreft
juist niet vlakspoelers maar hellingspoelers. En de potten zijn ook niet in
te stellen op grotere waterspoeling. Kortom, complete milieuterreur (van
gelovigen en ambtenaren tegen het milieu en de kakkende mens).

Lieden die een en ander verzonnen dienen spoorslags en Rabelaisiaans
ondergekakt te worden.

Overigens beken ik dat ik veel vlees, wijn, fruit en groente consumeer. Ik
ben dus een ideale proefpersoon voor het uittesten van nieuwe
richtlijnen... Mits men de nieuwe objecten wel gratis installeert.
hv,u
------