Koerscrisis: Paars, paars, paars (6)

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Apr 27 08:39:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Dat is ook wat mij het meest dwars zit: ze is nog geen fractievoorzitter of
ze betuigt haar steun aan Balkenende, Verhagen en Van Aartsen, terwijl wat
meer afstand nemen toen geen kwaad kon, dan verklaart ze openlijk dat we
heel goede dingen hebben gedaan in dit kabinet en dat we dat als inzet van
de verkiezingen moeten maken en nu is het alweer Paars. Waar ik nu behoefte
aan heb, is dat we ons gewoon weer als D66 profileren en daarin dan ook
consistent zijn. Niet allemaal grote woorden die we vervolgens dan weer
moeten inslikken.

Wat dat betreft ben ik er niet rauwig om, dat de verkiezing van de nieuwe
lijsttrekker in de tijd naar voren is gehaald, zodat daar zo gauw mogelijk
duidelijkheid over ontstaat.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht