Politiek / Cijfers als nieuwe religie

Sat Apr 22 14:18:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Okay, ik zie je feilen in zijn betoog...

En de ombudsman bindt de kat de bel veel scherper aan...

Propaganda is het juiste woord dat je gebruikt als politiek,
kabinet en kamer,
zich verschuilen achter hun irreële papieren schijnwerkelijkheid,
niets zeggende vermengde cijfers
én zoals in het artikel dat Bart aandroeg
niets zeggende papieren dossiers.

Fritz