Na het zuur, het zoet. Oftewel, ASO gaat sinterklazen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Apr 22 10:14:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Heb je 'em clean, Ger? Let op die grijze (rare)vogels .... Ze 'pikken'
> echt alles uit je 'vijver'. ;)

Die rare grijze vogels in den Haag pikken nog veel meer. Het liefst heel
veel kleine visjes dan enkele grote.
Maar ja hoor, hij is klaar nu.

> Hmmm, die durven .... :)
NIET TOCH?

> Balkje bedoelde het zoet, maar hij heeft het nu weer allemaal recht gezet
> en straks is iedereen vergeten waar die centjes vandaan kwamen.
> Sinterklazen dus.

D'66 de Zwarte Piet??????? 4,50 euro per maand erbij, dat maakt het weer
helemaal. Daar kan je volgens sommige zo maar 1 1/2 dag smakelijk van eten.

> Nee nee, Ger die krijgen immers ook die 50 euro. Hoe verzint ie het, maar,
> sociaal noemde Balkje het !!!

Hahaha, het kabinet vindt, en ik ook.......................... hij hoort
daar niet bij denk ik zo.

> Wacht, ik weet het, dat zijn werknemers die op een plein staan te
> protesteren tegen onrecht hen aangedaan. Dat is een heel verschil toch met
> een paar partij ettertjes ergens op een bijeenkomst in Friesland?
>
> Kijk, die eens sociaal zijn. Het gaat de partij anders stemmen kosten,
> omdat hun sociale gezicht .... afijn hoef ik jou niet uit te leggen.

Gezicht wel ja............

En zolang ik er voor sta komt het er niet achteruit.

Moeilijke dingen? Het aantal stemmen bedoelt hij?

Zekers. zonder het CDA toch?

> Ja, Nederland is toekomstbestemndig gemaakt. Gelukkig mag elke partij een
> eigen propagandanaampje daarvoor bedenken. We leven tenslotte in een
> politieke partijen democratie.

Weinig demo aan, zolang partijen voor de verkiezing al afspraken maken.

> Die zijn er al, Ger. Met honderd tegelijk. Ze worden zelfs
> uit(huis) gezet .. ;) En als er een Poolse Bert Bakker
> (volksvertegenwoordiger) tussen zit stem ik die. :) Nou jij, weer. :)

Open die grenzen he, dus ook voor Poolse Politieke Partijen toch? PPP, of
zou men angst hebben voor de werkgelegenheid in den Haag?

> Die rijdt tenminste internationaal om te kijken of VOS ook daar nog ergens
> rondrijdt. :)

> Guttegut, die keek ook al blij met zijn binnengehaalde oogst.

Goed he, de WW-premie gebruiken als middel. geld dat niet eens van hem is
maar van de mensen zelf. En dan de premie verlagen wat nu 8 jaar te laat is.