Koerscrisis: Oorlog in D66

Fri Apr 21 11:33:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM> over Alice van Rooij als landelijk
 lijsttrekker,
>Ze is voor mij volledig onbekend. Heeft ze de uitstraling, visie en
>het gezag om de partij uit het moeras omhoog te trekken?

Alice van Rooij is (was) ook al weer van het COC,
   http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=614
   http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=350
   http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=605
en wordt gsteund door het sociaal-liberale Na66,
   http://66.249.93.104/search?q=cache:www.na66.nl/+Alice+van+Rooij
daar moeten we dus juist vanaf.

Leuke complicatie is de relatie met de COC-oplichting en de aanklacht
daartegen (bravo, overigens) door ons aller lijstgenoot Andre van
Wanrooij,
   http://www.expreszo.nl/headlinescontent.php?id=1973
   http://www.coceindhoven.nl/content.php?id=20&newsid=265
toevallig beslist het COC daar vanavond over...

Zo geraakt D66 van de koerscrisis in de drup. We moeten er wel rekening
mee houden dat D66'ers die contacten hebben met de top van het COC door-
en-door corrupt zijn. Dat ze hun zakken vullen met overheidsgeld...

Alice van Rooij heeft ook iets met de Wet Maatschappelijke Ondersteu-
ning in de VNG en daar gaat G4'er Michaele de Goeij uit Den Haag weer
over.

Zie daarnaast,
   http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=373

Enfin, het bekende gezeur dus...