Na het zuur, het zoet. Oftewel, ASO gaat sinterklazen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Apr 20 19:29:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Henk,

Een late reactie maar ben bezig buiten aan mijn vijver.
Voordeel is dat ik geen rare reacties meer krijg dan over affiniteit en
teveel posten:)))))

Zoals ik al zei, ze kennen hun eigen misdaden misschien.

> Ger, het sinterklazen geleuter gaat nu echt beginnen, .... !!! Of, ... ?

Dat is aan D'66...........................

> "Laten we nog een wachten met erover te discussiëren".
> Na het zuur, het zoet. N(og n)iet iedereen heeft het ......

Niet iedereen heeft het zuur (gehad) en nog niet iedereen heeft (krijgt) het
zoet.

> Uitstraling, het sociale gezicht van de partij ....
> De mindere mensen in de samenleving ....

Ikm hoorde het ook ja, de mindere mensen, jeetje zeg, mensen met de lagere
inmkomens bedoelen ze hopelijk.

> "Ik sta voor wat ik heb beloofd", bralt Balkenende.
> "Ik begin met de inhoud, maken we Nederland 'toekomst bestendig'". (????)
> "Laten we oog hebben voor de moeilijke dingen .....",

Toekomstbestendig? Laat de Polen maar koen dus.

> Wacht nu maar af, "ik ben een hele goede sinterklaas", lijkt Balkenende te
> willen zeggen.

Zelfs dat durft hij niet aan. Gaat Zalm boos kijken.

> Ik denk, er moet 'geoogst' gaan worden, maar laten we nu toch hopen dat
> Zalm voet bij stuk houdt en aan dit misselijk makende CDA-sinterklazen een
> einde maakt. En hopen dat Nederland daarna voor eens en voor altijd
> bevrijdt zal zijn van dit type belazeren van het volk, en dat voor eigen
> partij politieke belangen.

D'66 zou het kunnen inkorten, maar daar is wel lef voor nodig he.

> Ik weet het, Ger, die mensen hebben er onder te lijden, maar dat doen ze
> toch al jaren? Ze zouden er voor eens en voor altijd van bevrijdt kunnen
> worden nog ooit opnieuw op een dergelijke misselijk makende manier
> belazerd te kunnen worden door een politieke partij.
>
> Het sociale gezicht redden van het CDA lijkt me geen overheidstaak.

Daar kijkt Harry Potter anders tegenaan.

> Precies, laten we oog hebben voor de echt moeilijke dingen, en Nederland
> weer maken tot een democratisch land waar iedereen rechten heeft.
>
> Wat denk jij, Ger?

We hebben toch allemaal het recht tot vrije keuzes lees ik ook hier vaak.
De een mag kiezen tussen honger en de voedselbank en de ander mag kiezen
tussen veel en heel veel.
Maar we hebben allemaal een erg vrije keus. Althans, zo noemt men het.

Ger