Nog net geen traantjes

Sat Apr 15 13:37:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is vanmiddag en Medy is erbij...
De KRO wilde haar budget er ook niet aan besteden,
noch de zendercoördinator,
dus het ongestel is het probleem,
hoe zendtijd en middelen ontregeld zijn,
niet dat de staatsomroep(en) als geheel het niet wil(len) coveren life.
Balletje balletje met ons geld, zoals meestal als de overheid niet
functioneert.