Ger Arts - Sophie

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Fri Apr 14 15:00:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het eens met Bart, in zijn reactie op Ger.
Ger is geeneens lid, en schrijft maar bakken kritiek. Zal op zich wel
kloppen meestal, maar die verhalen horen hier niet in extenso. Laat Ger die
maar in zijn eigen club neerleggen (GL? SP?), en hier hooguit eens wat
commentaar in de marge leveren. Bovendien veegt hij de staart aan
voorafgaande discussie niet weg, zodat zijn toch al grote verhalen
reuze-formaat krijgen. Ik vind het overigens van de zotte dat iemand de hele
dag maar zit te posten.

En naar Marc: ik ben echt geen Sophie-fan, maar ik vind het best de moeite
waard als zij een strijdbare bijdrage wil leveren. Natuurlijk was zij al
lang een strijdbare opportuniste, maar ze heeft wel talent. Die geciteerde
overwegingen zijn wel de moeite van het proberen waard!
En wat die COC ermee te maken heeft, begrijp ik niet. En Lousewies mag die
club ook wellicht steunen uit sympathie, tot de doelgroep hoort ze zelf
niet, qua presentatie. (Getrouwd, jong kind, en tweede in aantocht, dacht
ik.)

/raimond de tempe