WRR advies

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Apr 13 12:00:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uiteraard moet je met Hamas en alle andere Islamitische bewegingen met
een significant draagvlak in de maatschappij in debat gaan, zeker als
ze democratisch gekozen zijn. Hoe kan Bot in godsnaam in Saoedi Arabie
op bezoek gaan en tegelijkertijd weigeren met Hamas te praten?
En of een religieus geinspireerde partij goed of slecht is, dat ligt
eraan hoe je het bekijkt. Van mij mag iedere religieuze partij zetels
verliezen en uit de politiek verdwijnen. Maar wel op een democratische
wijze. En we leven niet in een democratie als mensen niet hun
gedachtegoed kunnen uiten en vertegenwoordigd zijn in de politiek. Dat
negeren en wegstoppen is altijd contraproductief, of het nu om
religieuze idioten of andere idioten gaat.

Ik verbaas me trouwens niets dat de nieuwe politiek correcten (de
anti-Islam politici) vooral kwaad zijn en het debat uit de weg gaan;
het WRR moet maar opgeheven worden... :-(
Over idioten gesproken...

Groeten,
Mark Giebels