De Geus wil volgend jaar lagere sociale premies

Thu Apr 13 10:18:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kortom arme werknemers brengen extra belastingen op die alleen in naam nog
verzekeringspremie heten,
ipv de belasting om het tekort te betalen eerlijk te verdelen over alle
inkomens.
De overheid is zo volstrekt ongeloofwaardig, liegt en bedriegt openlijk met
het zuur verdiende geld van niet eens rijke anderen, en is vooral bezig met
zijn eigen leuke fictieve macroplaatjes.

In combinatie met het niet functioneren van de uitkeringsinstanties die het
echte deel van de premies te laat terug betalen als rechtmatige uitkeringen
extra schandelijk.