Die Rutte toch

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Apr 12 22:15:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als er een conservatieve wind door Nederland waait en de partij aan
een voor haar 'oneigen' coalitie deelneemt en vervolgens ook nog eens
dreigt te verdwijnen, dan kun je toch niet al teveel positieve
reacties verwachten, of wel?

Politiek gaat over idealen en als die steeds onbereikbaarder worden,
tja, dan  sta ik niet te juichen.

Groeten,
Mark Giebels