Die Rutte toch, maRutte: geen bijstand voor iedereen die kan werkenRutte: geen bijstand voor iedereen die kan werkenakt ook al reklame voor links

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 11 17:15:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik zat al 2 uur op je mailtje te wachten, Ger :-)

Wat goed zeg, zolang wachten er nooit geen mensen p me.

> Wat kan die nette regeling anders zijn, dan een soort bijstand?

Dat stond er toch, 50 euro per dag.

> Hij heeft het over mensen die _niet_ arbeidsongeschikt zijn.
Ziten die ook in de WAO dan, geen wonder van al die ophef:)))))))

> Hoe dan ook, wat ik me afvroeg: Als je kennelijk meent dat er over 4
> jaar geen werkeloosheid is, waarom zou je dan nog de bijstand afschaffen?

Die behouden we dan voor de Polen en zo.

> -> PR.
>
> Dat Verdonk versus Rutte gedoe domineert de media iets te veel. Immers,
> de VVD-ers gaan daar over, niet de kiezers.

Dat is in dit geval maar goed. Allemaal reklame voor de tegenpartijen. Ben
trouwesn benieuwd wat D'66 hiervan denkt? Hetzelfde totdat de VVD wat anders
denkt? Nederland, een land vol  met liberale kappers?
Keuzevakken op school? Frans, Duits en Pools, heel vrijzinnig.

Ger