Remkes: 'Bonnetjesdwang' politie schrappen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Apr 10 10:59:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Fritz,

Ik woon gelukkig niet in het Amsterdamse maar hier erg rusig in Limburg. Ik
kan me laatste keer niet herrinneren hier politie gezien te hebben in de
wijk.
Natuurlijk hebben we hier ook soms grote ergenissen als het om de (lokale)
overheid gaat. Ze doen maar een dotje en allemaal in het eigen straatje.
Maar het zal misschien niet zo erg zijn als in de grote stad. We maken ook
wel dingen mee, die kosten altijd geld, maar we trekken het maar ik het
belachelijke en de betrokken ambtenaren snappen soms niet eens zich er te
voor moeten schamen. En de wethouders? Och ja, die zijn voor 90% afhankelijk
van die ambtenaren met hun eigen budgetjes, zolang ze daar maar binnen
blijven blijft de wethouder ook binnen het begrotingsbudget, al moet het
welopgepeuzelt worden natuurlijk voor het jaar er op.

En nu Remkes weer, alles is tegenwoordig ihkv het oogstjaar toch?

Ger