Why we fight

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Mon Apr 10 08:50:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> Deze film, zeg maar docudrama, draait hier op het
> moment. Ik zag dat de VPRO en (vele vele) anderen er
> aan meebetaald hebben. Zal nooit in de grote theaters
> lopen.

Bedankt voor de tip. Een Real media versie (van BBC4, 100m, 33MB
slechts) is te downloaden op:
http://www.informationclearinghouse.info/article8494.htm

Ben benieuwd.

Als je Nederlandse pagina's zoekt over  jarecki "why we fight" dan lijkt
het erop dat hij op bescheiden schaal wel te zien is geweest.

groetjes,

Bart