Geen idee

Wed Apr 5 10:54:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL> over Lousewies van der Laan,
>het komt door haar inktvismond

 Erg leuk, gezien de consumptie-verslaving die spreekt uit Manifest
 2006 en het feit dat ze zichzelf 'pescatarisch' noemt (google naar
 'pescetarian' geeft 'visetend vegetarier').

 Van der Laan moet eens met een arbeider een dermate vette bal gehakt
 eten dat daarna doktersbezoek geboden zij. Staat ze weer met beide
 benen op de grond.

 Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij het ergste
 vindt in Lousewies' Consumptie-Manifest, maar ik struikelde vooral
 over een economie die het moet hebben van operagezang.

 Als men zoiets leest, dan is het wel duidelijk waarom er zoveel mis
 gaat met D66.

 Ik speel met de gedachte tegenover dat sociaal-liberale Manifest
 2006 een vrijzinnig-democratisch beginselprogramma te zetten... Men
 schrijft gewoon exact het tegenovergestelde van dat manifest en de
 zaak is wel zo'n beetje voor de bakker.