Je zal nu nog maar 20 of zo zijn.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 4 09:11:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je kan er toch niet meer bij zeg, het lijkt wel een soap.

Dat ene meisje uit Slovenie geloof ik mag niet een paar maandjes blijven om haar studie af te maken en moet van Verdonk oprotten en Rutten komt met een belofte zich sterk te maken om hele groepen uit Wit-Rusland hier dan juist wel te laten doen.

De een na de anderen grote firma levert zich over of wordt verkocht aan het buitenland en als het niet goed gaat roept men ach en wee. Brinkhorst zegt dat het kabinet zich maximaal gaat inspannen om de Japanners op andere gedachten te brengen maar zegt tegelijk niks anders te kunnen doen afwachten wat Mitsibitie wil. Natuurlijk breken die hun eigen werkgelegenheid af omdat Brinkhorst dat graa zo wil, logisch toch:)))))))

Op de ene plek werkt een 80 km-zone wel en op de andere niet, of juist het tegenovergestelde. Wat komt er naar buiten, allemaal afschaffen. Niemand daar die de zaken eens ter plekke wil bekijken en misschien op zou kunnen lossen, maar dan van toepassing op elke plaats apart?

Grote groepen mensen zijn er inmiddels fors op achteruit gegaan wordt gemeld, een reparatie is niet nodig roept Zalm, alleen in het belang van de verkiezingen dadelijk, zo zal blijken.

Via een hele serie uitzendbureau's maken vele Tsjechen in navolging van de Polen zich op de hier te komen weken. Met opleiding en voor een habbekrats komen ze economie versterken en de vooral jongere Nederland een continue factor bezorgen in de WW.

Velen worden in de modder gedumpt in de afbraak van ons sociale stelsel. Hervormen zou nog enigzind verdedigd kunnen worden, afbreken is wat anders. Horden mensen zitten zo maar maandenlang zonder inkomsten, maar de uiterst sterke uitbreiding van de voedselbanken ligt aan anderen. Die mensen zouden we richting de gemeenten moeten sturen waar een ondoordringbare papierkraam zorgt dat je helemaal niet meer te vreten hebt.

De allerjezus grote puinbak in de zorgwet op het moment mogen we even geen chaos noemen in het belang van het baantje van de minister.
Heel veel mensen betalen wel maar zijn niet of zeer moeilijk terug te vinden in de administraties van verzekeraars en krijgen de rekeningen maar thuisgezonden. Maar het loopt gladjes, aldus Hoogervorst.
Ik ken een dichtbijstaande man die plots 296 euro premie per maand moets gaan betalen, een offerte aanvroeg bij een andere. Ze melden hem keurig af bij de oude verzekeraar en schrijven tegelijk een brief dat ze hem niet kunnen verzekeren. Die loopt nu zonder.

Vandaag nog in het nieuws dat er veel jongeren zwaar worden onderbetaald, dat noemen we ook maar goed voor de economie? Belazert worden ze dus wat we nooit zouden doen met Oost-europezen natuurlijk.

We brengen bakken met geld weg i.h.k.v. ontwikkelingshulp zodat de mensen in nood mobieltjes kunnen kopen maar helaas niet te vreten hebben en geen water.
Niet van belang blijkbaar als het budget maar op is, anders is er het jaar erop minder te besteden, budgetbegroting noemen we dat keurig. Natuurlijk moeten we mensen helpen maar dan niet van de drup in een stortbui.

Of je nu kamerlid bent van het CDA, de VVD of van D'66 maakt dan toch niet meer uit, je wil toch geen deel uitmaken van zo'n zooitje. Kamerlid trouwens, ik zou me als lid al doodschamen. Daar moet je toch zeer zwaar depresief van worden?
Ik heb gelukkig de wijsheid niet in pacht om het even op te lossen, en en puur rood kabinet daar is ook niet van bekend of het de oplosing zou zijn, nooit bewezen.
Er bestaat maar een belang blijkbaar, als de begroting van Zalm maar klopt. Dat is de economie is de ogen van ASO. En ja, natuurlijk de EMU-norm van de EU die komt vertellen dat de schilder niet meer op een ladder mag staan.

Nog veel eigenlijk om op te noemen maar allemaal te belachelijk voor woorden. De puinhopen van 8 jaar paars noemde Fortuyn het, Ik vrees dat die in het niets verdwijnen na 5 jaar Balkenende, samen met D'66.

Ger