Oproer en schizofrenie in D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Apr 3 12:30:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een aanhanger is altijd afhankelijk van waar de trekkende auto naartoe rijdt
toch?
Of dat nu een CDA-autootjes is, een VVD-scharminkel of een PvdA-bus. Je moet
er achertaan, zeker als je ook zo graag zolang mogelijk op vakantie wil. Je
doet er ook goed aan om op te geven over de wegligging van de auto ervoor,
ook als jezelf van links naar rechts springt omdat je te licht bent.
Een stevige stabiele koppeling en trekhaak lijkt me wel verstandig, maar die
komt er misschien wel weer eens.
Nieuwe banden misschien in de Paasgarage, maar ze hebben ook oude
gebruikten.

Ger