Aprilgrap: D66 wil kabinet steunen in plaats van zich profileren

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Apr 2 19:03:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> Marc,
>
> Was het maar een aprilgrap.

Tjerk, ook al besmet met het negativisme hier? Als je politieke keuzes
maakt dan moet je ze ook met verve kunnen en willen verdedigen, dat
spreekt toch vanzelf?

Niemand anders doet het voor je, en als niet in wilt gaan op wat dit
kabinet doet is juist dát een enorm zwaktebod. Je staat voor wat je doet
en anders kun je beter vertrekken uit de Haagse politiek (en dat gebeurt
dan wellicht ook automatisch).

> Heb net in de volkskrant het interview
> gelezen met Ben Verwaayen, de baas van British telecom en voorzitter van
> de programcommissie van de VVD, en ook zijn analyse van Nederland en
> haar economie maakt me niet vrolijker.

Vertel eens? Ik kan het op het internet niet vinden, en de Volkskrant is
niet mijn krant.

Bart