De trui van Bert

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sat Apr 1 01:05:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het was een experiment jongens. Wij hadden vandaag de hele dag een
communicatietraining. Althans, de hele dag praten over effectieve
communicatie. We hadden daarvoor iemand ingehuurd. Aan het eind van de dag
kwam Nova ter sprake, en ik vroeg wat ik aan zou doen. Hij, en vele anderen,
zeiden dat ik die trui moest aanhouden die ik de hele dag al aanhad. Dus ik
heb besloten om het maar eens te proberen, en de reacties af te wachten.
Trouwens, hij is NIET van Zeeman :-)