Regionale zorgverzekeraars dreigen met juridische stappen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Sep 29 22:19:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels,

Je hebt volkomen gelijk voor wat betreft de maatstaf
voor succes van een programma en "de industrie die
voor minder zo'n systeem niet overhoop haalt".
Helaas ben je weer veel te optimistisch, het gaat
namelijk niet over patienten, het gaat over de
regeltjes makende bureaucraatjes waar creatief denken
ten enemale niet kan.
De oplossing om huisartsen beter te belonen, en daarom
per afspraak maar 1 probleem te behandelen getuigd
daar weer eens van
Mijngot als je op die manier, zoiets voorstelt in het
bedrijfsleven.."dan laten we de klant toch gewoon 2
keer terugkomen" wordt je letterlijk de vergadering
uitgelachen. Zo van. Leuke grap Mark! Maar hoe gaan we
het nu echt aanpakken...
Je kan het Hoogervorst niet eens echt aanrekenen. Hij
wil wel maar hij kannie.
Daarom wordt het nooit wat!

lenny
BTW Hoe gaat et met je Italiaanse autoaanvrage? Moest
hier gisteren mijn Vespa laten registreren EN
afrijden. Total time: 1:20 hours zonder afspraak
(Kosten $ 62,=)

http://mail.yahoo.com