Regionale zorgverzekeraars dreigen met juridische stappen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Sep 28 12:51:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op woensdag, 28 sep 2005 om 12:37
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

bert, je onderschat imo de formulierenmoeheid van de gewone burger
zoals ik.

zomaar beslag leggen op mijn tijd, aandacht en energie is net zo goed
diefstal.
en dat is wat burokratie (BB) doet.
ik reken voor mezelf altijd zo ongeveer 25 euro per uur (bruto bruto)
als ik een vervelend klusje moet doen. en dat vind ik heel schappelijk
van mezelf
de belastingdienst kan één à twee urrtjes per jaar van me krijgen, de
ziektekostenverzekeraar zo nu en dan een minuutje voor een declaratie,
de betalingen gaan verder automatisch, en dan moet het UIT zijn met het
gezuer van Big Brother!
is ie nou helemAAl door de ratten besnuffeld!
naar room 101 met deze plannen!
(als je 1984 herkent)

>  Daar heeft toch iedereen het over ?

megaknip en hear! hear! marc fluks.

>  De burger komt al die rommel langzamerhand flink de strot uit !
>  Ik heb thuis anderhalve meter ordners staan met al die malle papieren
> die
>  nergens over gaan. Voortdurend worden we door Big Brother lastig
> gevallen
>  met zaken waar we helemaal niet mee bezig willen zijn.

juist!

ik schreef het al eerder, maar herhaal het nog maar eens, misschien kan
bert dit citaat van remco campert ergens in de burelen van onze Big
Brother ophangen:

'we kregen steeds minder oog voor de diepte. het rondspelen ging alleen
nog over het rondspelen.'

een uitspraak die behalve over bedrijfsblindheid bij voetballers en
dichters ook o.a van toepassing is op parlementariërs en journalisten.

gr elma