Iranese homo-executie blijkt verzinsel (was: Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Sep 26 11:23:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op maandag, 26 sep 2005 om 11:11 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

succes met het implementeren van je plan ;)
hoe krijg je trouwens als kiezers die secretarissen generaal ooit weg?

> Eerste kamer democratisch kiezen en de burger meer
> direct-democratische controlemiddelen verschaffen.

klinkt heel aardig
moet ik eens over nadenken

> Heb ik iets gemist? Wordt het kabinet tegenwoordig niet meer benoemd
> maar gekozen?

grin
ik ging te vlug:
kiezertjes kiezen parlement, en die hebben dan een soort mandaat
waarmee ze benoemde regering kunnen fiatteren
maar het blijft zo dat de kiezertjes nu al jaren best wel dom bezig zijn
en dus verdienen wat ze krijgen (gekozen hebben)

gr elma