Zalm op de koffie

Mon Sep 26 09:45:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net dat toeslag-formulier gehad.

In de 'toelichting' maak ik kennis met mensen die in vergaande staat van
euforie verkeren. Zo verneem ik het bestaan van ene Hans Schelts (38 al-
weer) die van niets weet maar niets is hem te dol, hij vraagt zelfs iets
aan waar hij niet voor in aanmerking komt en heeft al iets dat nog niet
bestaat. Dan is er domme Toos Wolters (62 jaar). Die begrijpt niet waarom
er een formulier in de brievenbus ligt - het is altijd hetzelfde met onze
Toos. En niet te vergeten: Kees Visser (43), Anneke Schouten (29), Wong
Chang (62, merkt op dat het goed is de toelichting te lezen maar dat kan
niet want daar staat'ie zelf in) en Johan Groenink (67, merkt op dat hij
het formulier in de envelop heeft gestopt). Daarnaast zorgen ene Eva
(getrouwd met Bert en heeft zwager Wim in huis), een Ricardo (je weet wel,
de vriend van Gerda) en Annelies (die met die twee zussen) net hun respec-
tievelijke 'toeslagpartners' natuurlijk weer voor de problemen - eigenlijk
zouden ze gestraft moeten worden met eeuwige toeslagloosheid.

Wie al die mensen uit elkaar kan houden (ik niet), vult het formulier vast
foutloos in.