Peilingen 23 september 2005

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Sep 24 10:28:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink heeft op zaterdag, 24 sep 2005 om 10:20
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tjerk schreef:
> <knip>
> <knip>
>
> En zo heerlijk eenvoudig te herkennen aan zijn initialen, die zo
> ludiek in de partijnaam zijn vermeld. En die dus ook verder kan worden
> genegeerd, want hedenochtend op Radio 1 deelde hij opnieuw het
> nederlandse volk mede dat hij slechts dan meedoet, wanneer hij 20
> zetels krijgt of zo.

o, gelukkig, ik was al bang voor nog een ongeleid projectie in de
kamer. ;)
nu de lpf eruit gaat (duimduim) is er weer ruimte voor wat niet zo
slimme lieden ;/

> Overigens bevatte het tabelletje nog een paar foutjes. Zo hadden de
> staatkundig gereformeerden niet 1.3%, maar 1,7%, en had de heer
> Wilders niet 1,7% (hetgeen zich in 2-3 zetels zou vertalen), maar
> slechts 0,8%.
> Hieronder dus gecorrigeerd:

dank.
jij bent een echte d66 er uit gelderland?

ik miste je naam in de geloofsbelijdenis van mark giebels

gr elma