FYI: Brussel ontvangt weer klachten over Microsoft

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Sep 21 20:49:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lenny die dus geen belang heeft in Microsoft heeft
> kort geleden Opera 8.5 geinstalleerd dat nu EN gratis
> EN vrij van advertenties is.

Wow ! Da's pas echt goed nieuws. :)

> Bevalt prima. Snelle browser,

Waar.

 > ben niet echt kapot van de mailer
> instellingen maar die gebruik ik toch niet. Kan wel
> zenden maar (nog) niet ontvangen. Hep in het verleden
> gewerkt met Mosaic.Netscape, IE, Firefox, en dan nu
> Opera. Kan het niet vergelijken met Mosaic want dat
> was nog dial-up dus afgezien daarvan is Opera de
> beste.

Moet ik toch weer eens kijken, Lenny. ;)

> In all Humbleness, (Well that's a F*ckin change!)

Nu Brinkhorst nog, die wel al zo'n 3 jaar zeurt over zijn innovatie
platform, maar waar in lijn met dit hele kabinet alleen maar sprake is
van woorden, want in de praktijk is er weinig van te zien/te merken.

Noemt iemand me eens een aansprekend en herkenbaar voorbeeld? :(

Henk Elegeert