Prinsjesdag 2005

Wed Sep 21 18:11:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gatverdamme,

Boris Dittrich liegt net glashard en verzwijgt het meer zorgpremies plus
belasting erover laten betalen door  armere tweeverdieners dan rijkere
eenverdieners. Dat noemt hij gemakshalve het rechttrekken van andere
bestaande onrechtvaardigheden. Bah... wat valt hij door de mand...

Minister Hoogervorst steekt zelfs zijn vinger heen en weer bewegend, kotsend
in zijn mond, vanuit vak K, als Wouter Bos de onnodige en scheve
premieverdeling aankaart. Wat een onministerieel gedrag.

Hoe durven een heel kabinet en drie partijen alles bij elkaar te liegen om
hun wanbeleid naar wens van het CDA goed te praten. Het wordt nooit meer wat
met dit kabinet, noch met D66...