Fw: VU hoogleraar bij marteling?

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Sep 19 09:54:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark

Elma vroeg
> ik ken jullie nog niet zo goed.
> tjerk is een echte d66 er?
> die wat in de melk mag brokkelen?

Jij antwoordde:
Hoe meer invloed binnen de partij, hoe stiller op deze lijst, lijkt de
praktijk. Met Bert als goede uitzondering uiteraard.

Ik ben wel een echte D66-er, lid sinds 1985. Ik heb toen een tijdje het DB
nenotuleerd en ken daarvan mensen die het later ver gebracht hebben in onze
parlementaire democratie en ben 8 jaar lid van de gemeenteraad in Utrecht
geweest (waar een topambtenaar me het prototype van een D66 er noemde,
whatever that me be).

Nu heb ik een andere baan en ben slechts passief aktief lid en heb niet
altijd tijd overal op te reageren.

Groet,

Tjerk