Hoogervorst en psychiater trekken 'Teamrol-horoscopen' met oplichters

Sun Sep 18 10:59:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Gisteren schreef ik,
>Twee mensen zijn toen van de UniMaas geschopt, een derde werd multi-
>biljonair (ene meneer Hub Gillessen, bekend van de Quote-500, eigenaar
 ^^^^^^^^^
 Uiteraard een Engelstalig foutje. Moet natuurlijk 'miljardair' zijn.
 Scheelt factor duizend maar blijft schandalig veel. Het ging om de
 verkoop van zijn kalvervoeder bedrijf Schils aan de VanDrie Groep
 zodat hij zich volledig op het kwakzalven kan concentreren.

 Overigens, toeval is een rare zaak...

 Schrijf ik deze onverkwikkelijkheden gisteren op deze lijst en zojuist
 verneem ik dat de internist Rob Koene (voormalig Prof. Dr. in het Radboud)
 van de Vereniging tegen de Kwakzalverij eveneens gisteren een onderdeel
 daarvan heeft gepubliceerd in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.
 Het AD heeft er gisteren twee artikelen aan gewijd (ze kennen het hele
 verhaal, want dat heb ik hen zelf verteld, maar durven dat kennelijk nog
 niet aan).

 Leuk. Want mijn maten en ik zijn de bron van het NTvG-artikel...  :-)