over cynisch gesproken

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 15 01:35:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> woord dat bert bakker gebruikte in zijn welkomstwoordje, waarvoor dank
> bert.
>
> ik laat de mail die ik terugkreeg van postmaster chello ff hieronder
> hangen, voor de broodnodige context. ;)
>
> maar over cynisme gesproken: de VN en de millennium doelen

???

 > en wat ervan terecht komt. :_(

???

> Linda Pollman I love you.
> (hebben jullie haar ook gezien daarnet en gehoord vanmorgen op radio 1?)

Nee, wat zei ze?

> het cynisme van de banken in de (westerse) wereld en aan de manier
> waarop ontwikkelingswerk van de westerse wereld gaat, daar kan deze
> lijst echt niet tegen op. ;/

Je bent niet erg duidelijk, Elma, wat bedoel je?

> dat bedrukt mij.

Ontgaat me, vooralsnog.

> gelukkig mag ik van mezelf niet al teveel bedrukking toelaten, anders
> werd ik nog minder leuk dan ik al ben.

Kromme redenering, lijkt me, "nog minder leuk dan ik al ben" ????
Of je bent leuk, of je bent minder leuk, maar ook nog minder dan je al
bent, Elma ? Je mag kiezen. :)

Of was het een dreigement?  :)

Henk Elegeert