Balkenende tegen ongeacht welke bestuurlijke vernieuwing

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Sep 14 14:15:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  In het stuk in Elsevier,
>  http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel.asp?artnr=63905&rss=true

>  Dat mag dan een door Balkenende zelf opgeworpen vraag zijn waarop hij ver-
>  volgens geen antwoord geeft, in elk geval is er zekerheid dat het kiestelsel
>  ons voortaan zal beschermen tegen het 'herkiezen' van minkukels als Balken-
>  ende.

Waarmee meteen de vraag maar is opgeworpen in hoeverre Balkenende op de
hoogte was van de plannen van de PvdA, in zake hun standpunt tav.  de
gekozen burgemeester in de Eerste Kamer. Of zijn wij toen getuigen
geweest van hoe onze democratie werkelijk functioneerd?

In dat licht kan ik eea. dan wel verklaren.

Henk Elegeert