Antw.: nieuw hier

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Sep 14 11:35:53 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Subtiel. Ja vooral subtiel. Daar hep ik wel wat mee.
En moraal, of nee, a-moraal daar hep ik ook wel wat
mee.
Pragmatisch hedonisme, hep ik eigenlijk het meeste mee
En vrouwen, ja vrouwen ook wel

Lenny ook wel Dik, dirkie of noem maar op..
And be on guard against the good and the just! They
would fain crucify those who devise their own virtue -
they HATE the lonesome one, the Steppenwolf.

http://mail.yahoo.com