Verdachte kan fluiten naar bewijsmateriaal

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Sep 9 22:47:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Tjerk, ik hoor jou niet verdedigen dat de OvJ lekker zelf mag selecteren in het bewijsmateriaal van de opsporingsdiensten, en dus het tegenbewijs weg kan laten. Zonder dat de verdediging er achter kan komen wat er verder nog voor materiaal ligt. Dat is toch de praktijk begrijp ik uit dat korte teletekststukje? Daar ben ik verbaasd over. Jij uiteraard niet want jij wist dat vast al. Maar steun je dat beleid ook? Zo ja, waarom?

Groeten,
Mark Giebels